Benny Willems en Anne Van Dingenen seniorenkampioenen op Golfforum
Benny Willems heeft zich andermaal tot seniorenkampioen stroke play op Golfforum gekroond.
Jan Franssens en Bert Ghys gaven hem het meeste weerwerk.
Bij de dames greep Anne Vandingenen de seniorentitel.
Zij haalde het dankzij haar ietwat betere handicap van Hilde Schulpen. Marina Thoelen werd derde.
Chris Collin won de stableford-wedstrijd voor Koen Engelen. Raf Kennes en Johan Simons deelden de derde plaats.
Francis Requilé was de beste supersenior.
Jerry Van Den Broeck noch Erik Vaes konden daar wat tegen beginnen.
























